XXXXX5500 հեռախոսահամարը տարիներ շարունակ իմն էր, դեռ այն ժամանակվանից, երբ «Beeline»-ը «Արմենթել» էր: Սակայն եղավ մի պահ, երբ ես մոտ 4 ամիս չօգտագործեցի այդ քարտը, քանի որ ավելի էժան օպերատորներից էի օգտվում: Եվ երբ ակտիվացրի, պարզվեց, որ քարտն արգելափակված է: Գնացի սպասարկման կենտրոն, ինձ ասացին, որ մեկ շաբաթից եկեք, կբացենք, մեկ շաբաթից գնացի, ասացին, որ հնարավոր չէ՝ իրենք ինձ նման բան ասած լինեն, մի խոսքով մեկ ամիս տարան բերեցին, հետո էլ ասացին, թե պայմանագրի ինչ-ինչ կետի, եթե մի քանի ամիս քարտը չի ակտիվացվում, ապա հեռախոսահամարը ընկերությունը հետ է վերցնում: Ես հակադարձեցի, որ ինչ պայմանագրի մասին կարող է խոսք լինել, չէ որ իրենք ինձ ընդամենը ստորագրել են տվել, որ այդ հեռախոսահամարն իմն է և ոչ մի պայմանագրի նմուշ ինձ չեն տվել, նրանք ասացին, որ իրենց մոտ կարգն այդպիսին է: Երբ ասացի, լավ, ինչ իրավունքով եք իմ ոսկյա հեռախոսահամարը առանց նախազգուշացնելու խլել, կարող էիք չէ գոնե նամակ ուղարկել տվյալներում նշված հասցեով, ասացին, որ իրենք պարտավոր չէին: Մի հատ էլ, իբրև լավություն, ասացին՝ դուք ձեր քարտը կարող եք մեզնից զեղչով գնել՝ 60000-ի փոխարեն վճարելով 50000 դրամ:
Այնինչ, երբ ամուսնուս «Beeline» հետվճարայինի վրա 920 դրամի պարտք էր մնացել, անձնագրում նշված հասցեով նամակ էին գրել և սպառնացել դատական կարգով: