«Այո»-ի բրենդինգի մրցույթի առաջին հորիզոնականի համար նախատեսված 3 միլիոն դրամ գումարը կբաշխվի «Երեկոյան Երևան» թերթի 1991 թ․-ի խմբագիր Նիկոլայ Ենգիբարյանին, գծանկարիչներ Ցոլակ Կանթեղ Ղարիբյանին և Նարոյան Ստեփանի իրավահաջորդին։ Յուրաքանչյուրին՝ 1 միլիոն ՀՀ դրամ։ Այս մասին ֆեյսբուքյան տեսաուղերձով ասել է «ԱՅՈ»-ի շտաբի պետ Սուրեն Պապիկյանը: Նա նաև նշել է, որ առաջին տեղը զբաղեցրած լոգոն կլինի քարոզարշավի լոգոն:
|