Քաղաքագետ Աղասի Ենոքյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է. «ԱՅՈ-ի լոգոյի շուրջ առաջացած սկանդալը ստվերեց մեկ այլ սկանդալ՝ դրամահավաքը։ Ըստ «հրավիրատոմսերի» նախնական հրավերի` դրամահավաքի կազմակերպիչները ենթադրում էին հավաքել մինչև 100 մլն դրամ՝ այնքան, ինչքան նախատեսում է օրենքի սահմանաչափը։ Սակայն դրամահավաքի մասնակիցների «գցվելու» պատրաստակամությունը գերազանցեց կազմակերպիչների սպասելիքները։ Ընթացքում պարզվեց, որ ավելի շատ փող է հավաքվում՝ 205 մլն դրամ, և Նիկոլ Փաշինյանն ստիպված եղավ իր խոսքում փոխել դրամահավաքի նպատակի ձևակերպումը, հայտարարելով, թե այն «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության ընթացիկ կարիքների համար է։ 1․ Գործարարները շատ ավելի են վախեցած իշխանություններից, քան սպասում էր Նիկոլ Փաշինյանը և դեռևս պատրաստ են ավելի մեծ մուծումների: 2․ Տեսնելով գործարարների այս պատրաստակամությունը` չի բացառվում, որ հաջորդիվ կազմակերպվի «Այո»-ի քարոզարշավի համար դրամահավաք (հիշենք` պարզվեց, որ այս մեկն ուրիշ նպատակով էր), արդեն ավելի համեստ՝ 100 մլն դրամի սահմանաչափով: Հ․ Գ․ Տեսնենք` մեր հպարտ գործարարները գոնե երկրորդ դրամահավաքից հետո ռիսկ կունենան հարցնել, թե իրենց մուծած գումարից ո՞վ է գրպանել լոգոյի համար նախատեսված 3 մլն դրամը»։ |