Օգտատեր Փառանձեմ Հովհաննիսյանը ֆեյսբուքյան «Հանուն հայկականի»Հայկական արտադրողներ, իսկ դուք ինչպե՞ս եք վարվում ձեր հաճախորդների հետ։ Օրինակ, «Գրանդ Քենդին» այսպես, որերորդ անգամ որդնած կոնֆետ ու շոկոլադ եմ գնում, ստիպված նամակ գրեցի, ուղարկեցի նկար ու որդը մեջից դուրս եկող տեսանյութ, խնդրեցի, որ անտարբեր չլինեն ու օգնեն կանխել այս խնդիրը, մտածում էի, որ հիմա կգրեն՝ շնորհակալություն, մեր մասնագետները կանցնեն ձեր նշած խանութներով ու ամեն բան կանեն խնդիրը լուծելու համար, փոխարենը ի՞նչ եղավ, «Գրանդ Քենդի»-ն կարդաց նամակս, նայեց նկարն ու տեսանյութն ու ինձ բլոկ արեց, առանց մեկ բառ անգամ գրելու, հիմա ես ոչ նամակ, ոչ մեկնաբանություն չեմ կարող գրել իրենց։ ««Գրանդ Քենդի»-ից, որերորդ անգամ որդնած կոնֆետ ու շոկոլադ եմ գնում». օգտատերն ահազանգում է |