MAMUL.am
Hay / Հայ | Рус | Eng | Tür
USD 402.56, EUR 440.64, RUB 4.58, GBP 505.01
+9 °C, +9 °C ... +28 °C Tomorrow:+25 °C
Ինչպես ընտրել ճիշտ մարքեթինգային գործակալություն ձեր բիզնեսի համար
10:33, 09.08.2024
511 | 0

Ճիշտ մարքեթինգային գործակալության ընտրությունը կարող է լինել ձեր բիզնեսի աճի կատալիզատորը: Սակայն յուրաքանչյուր մարքեթինգային ընկերություն ունի իր ուրույն մոտեցումը: Եկեք միասին բացահայտենք, թե ինչպես գտնել այն գործակալությանը, որը կկարողանա ծաղկեցնել ձեր բիզնեսը։

Հստակեցրեք ձեր նպատակները

Նախքան մարքեթինգային ծառայություններ առաջարկող ընկերությունների որոնումը սկսելը, պետք է հստակ պատկերացնեք ձեր նպատակները: Ինչպես ծառը գիտի դեպի որ կողմ աճել արևի լույսը որսալու համար, այնպես էլ դուք պետք է իմանաք, թե ուր եք ձգտում:

- Ցանկանու՞մ եք ավելացնել վաճառքները:
- Ձեր բրենդի ճանաչելիությու՞նն է անհրաժեշտ բարձրացնել:
- Թվային մարքեթինգի ոլորտու՞մ եք ուզում ամրապնդվել:

Նպատակների հստակեցումը կօգնի Ձեզ ընտրել այն գործակալությանը, որն առավել համապատասխանում է Ձեր կարիքներին:

Ուսումնասիրեք նրանց փորձը

Լավ մարքեթինգային ընկերությունը կարող է ցույց տալ իր փորձառությունը նախկին նախագծերով: Ուսումնասիրեք նրանց պորտֆոլիոն և հաջողության պատմությունները: Արդյոք նրանք ունե՞ն փորձ ձեր ոլորտում: Նրանց նախկին արշավները արդյունավե՞տ են եղել:

Գնահատեք նրանց թվային մարքեթինգի հմտությունները

Ժամանակակից բիզնես լանդշաֆտում թվային մարքեթինգը նման է ջրի՝ կենսական է աճի համար: Ուշադիր եղեք, թե ինչպես է գործակալությունը ներկայացնում իրեն առցանց:

- Գրավի՞չ է արդյոք իրենց կայքը և օգտագործողի համար հարմար:
- Ակտի՞վ են արդյոք սոցիալական մեդիայում:
- Ինչպիսի՞ն է իրենց SEO ռազմավարությունը:

Եթե նրանք չեն կարողանում արդյունավետ կերպով շուկայավարել իրենց, հավանական է, որ չեն կարողանա շուկայավարել նաև ձեզ:

Հաղորդակցություն և թափանցիկություն

Լավ մարքեթինգային գործակալությունը պետք է լինի բաց և թափանցիկ: Նրանք պետք է պատրաստ լինեն բացատրել իրենց ռազմավարությունները և տրամադրել պարբերական հաշվետվություններ: Հարցրեք, թե ինչպես են նրանք հաղորդակցվում իրենց հաճախորդների հետ և ինչ հաճախականությամբ:


Ստեղծարարություն և նորարարություն

Լավ մարքեթինգային ընկերությունը պետք է լինի ստեղծարար և նորարար: Հարցրեք նրանց վերջին նորարարական արշավների մասին կամ թե ինչպես են նրանք օգտագործում նոր տեխնոլոգիաները:


Գնագոյացում և արժեք

Վերջապես, քննարկեք գնագոյացումը: Սակայն հիշեք, որ ամենաէժան տարբերակը հաճախ չէ լավագույնը: Փնտրեք այն գործակալությանը, որը կառաջարկի լավագույն գին-որակ հարաբերակցությունը։

Ճիշտ մարքեթինգային ընկերության ընտրությունը կարող է լինել ձեր բիզնեսի աճի կարևորագույն քայլերից մեկը: Դուք պետք է ընտրեք այն գործընկերոջը, որը կօգնի ձեր բիզնեսին ծաղկել: Հետևեք այս խորհուրդներին, վստահեք ձեր բնազդին, և դուք անպայման կգտնեք այն մարքեթինգային ընկերությունը, որը կդառնա ձեր բիզնեսի աճի կատալիզատորը:

The article published in the Spokesperson project.
Share with friends
Տաթև Դալլաքյան
to top