Արդյո՞ք գերմանական մաքուր էներգիայի մատակարարներ Lichtblick-ը, Polarstern-ը, EWS Schönau-ն, Greenpeace Energy-ն և մյուսները շուտով մրցակիցներ ձեռք կբերեն ԱՄՆ-ից: Հնարավոր է: Tesla-ն քննարկում է էլեկտրաէներգիայի գերմանական շուկա մուտքը նոր սակագնով և հարցում է անցկացնում հավանական հաճախորդների շրջանում ՝ հասկանալու համար էլեկտրաէներգիայի առաջարկի հանդեպ հետաքրքրությունը և արդյո՞ք արժե կապել էներգիայի մատակարարումը իր այլ ապրանքների հետ: Հաշվի առնելով, որ Tesla-ի հաճախորդները հայտնի են ապրանքանիշի հանդեպ ցուցաբերած հավատարմությամբ, դա կարող է լուրջ մրցակցություն ներկայացնել ոլորտի ներկայիս խաղացողների համար: Tesla-ն ոչ մի մեկնաբանություն չի արել, սակայն հարցից շատ բան պարզ է դառնում. ի՞նչն է հաճախորդին համոզելու միանալ էլեկտրական մատակարարին: Առաջարկվող պատասխաններից մեկը վերաբերում էր մատակարարման պայմանագրին, որը կապված է PV տանիքի, Tesla Powerwall-ի տան պահպանման և Tesla ծրագրային ապահովման հետ: Tesla տունը Հարցաթերթիկում կար նաև այսպիսի հարց, թե որ Tesla ապրանքատեսակներն են հաշվի առնելու գնորդները, ներառյալ տնային էներգիայի պահպանումը. արևային վահանակները; Tesla Wall միակցիչ էլեկտրական մեքենայի (EV) լիցքավորման կետը; մուտքը դեպի հասարակական EV լիցքավորող ցանց` ի հավելում Tesla-ի արագ լիցքավորիչներին; և ամենակարևորը՝ մաքուր էլեկտրաէներգիայի մատակարարումը: Հետազոտության մեկ այլ հարցում էլ հաճախորդներից փորձում է ճշտել, թե էլեկտրաէներգիայի վճարման ինչպիսի մոդել են նրանք նախընտրում և ընդգրկում է տարբերակների շարքում մեկ կիլովատ ժամում մեկ ժամ առաջ փոփոխվող գինը: Ցանցային օժանդակ ծառայություններ Ընկերությունը հարցնում է. «Ենթադրենք, որ ձեր մեքենան ամեն օր լիցքավորված է ձեր ամենօրյա կարիքները բավարարելու համար: Ի՞նչ պայմաններում թույլ կտաք Tesla-ին վերահսկել ձեր մեքենայի լիցքավորման ժամանակը, որպեսզի այն առաջարկի ձեզ էլեկտրաէներգիայի ավելի էժան սակագին»: Տարբերակները ներառում են. «Եթե ինձ համար կա հստակ ֆինանսական առավելություն», «Եթե կան այլ առավելություններ, ինչպիսիք են անվճար կամ ավելի էժան լիցքավորումը տանը կամ հանրային լիցքավորման կայաններում», և «Եթե դա օգնում է բարձրացնել վերականգնվող էներգիաների բաժինը էներգետիկ խառնուրդում»: Ըստ երևույթին, միայն Գերմանիան չէ, որ գրավել է Tesla-ի ուշադրությունը. բրիտանական «Daily Telegraph» ամսագիրը հայտնում է, որ ընկերությունը մայիսի սկզբին դիմել է կարգավորող ազգային մարմնում էլեկտրամատակարարման լիցենզիա ստանալու համար՝ նպատակ ունենալով ստեղծել էլեկտրաէներգիայի ավտոմատացված առևտուր: |