МАМУЛ.ам
Hay / Հայ | Рус | Eng | Tür
USD 402.56, EUR 440.64, RUB 4.58, GBP 505.01
+1 °C, -1 °C ... +7 °C Завтра+8 °C
Սեփական մեղքերն այլոց վրա գցելը հրեական վարքագիծ է
17:26, 09.11.2023
543 | 0

Հին Իսրայելում ամեն տարի, երբ մոտեցել է Մեղքերի թողության օրը, Տաճարի քահանայապետը երկու արու այծ է բերել Երուսաղեմի տաճար: Մի այծին նա մորթել է հանուն հրեա ժողովրդի մեղքերի թողության, իսկ երկրորդ այծի վրա ձեռքն է դրել՝ այդ կերպ կենդանուն փոխանցելով մարդկանց բոլոր հանցագործությունները, այսինքն տառացիորեն այծին փոխանցելով, այծի վրա դնելով մարդկանց մեղքերը: Դրանից հետո քահանայապետը մեղքերով բեռնված կենդանուն անապատ է արտաքսել:

Հին կտակարանի «Ղևտական» գիրքը հետևյալն է սահմանել.

«...Նա թող մոտ բերի կենդանի նոխազը։ 21Ահարոնն իր ձեռքերը թող դնի կենդանի նոխազի գլխին, խոստովանի Իսրայելի որդիների գործած բոլոր անօրենությունները, նրանց բոլոր հանցանքներն ու բոլոր մեղքերը։ Նա դրանք թող թափի կենդանի նոխազի գլխին և հարմար մի մարդու միջոցով այն ազատ արձակի դէպի անապատ։ 22Այս նոխազն իր վրա պիտի վերցնի իսրայելացիների գործած բոլոր մեղքերը անմարդաբնակ մի վայրում։ Ահարոնն այդ նոխազը պիտի արձակի դէպի անապատ։ 23Ահարոնն այնուհետև պիտի մտնի վկայության խորանը, պիտի հանի կտավե պատմուճանը, որը հագել էր սրբարան մտնելու ժամանակ, և այն պիտի թողնի այնտեղ։ 24Նա սրբարանում իր մարմինը պիտի լվա ջրով, հագնի իր պատմուճանը և, դուրս գալով, զոհաբերի իր ողջակեզն ու ժողովրդի ողջակեզը, որով նա քաված պիտի լինի իր, իր ընտանիքի և ժողովրդի, ինչպես նաև քահանաների գործած մեղքերը։ 25Մեղքերի քավության համար զոհաբերվող կենդանիների ճարպը թող դնեն զոհասեղանի վրա։ 26Մեղքերի քավության համար նոխազն ազատ արձակողը թող լվանա իր զգեստները, իր մարմինը լվա ջրով և ապա մտնի բանակատեղի։ 27Մեղքերի քավութեան համար զոհաբերված զվարակն ու նոխազը, որոնց արյունը քավություն անելու համար բերված էր սրբարան, պէտք է հանեն բանակատեղիից դուրս և ամբողջությամբ՝ մորթով, մսով ու կղանքով այրեն։ 28Դրանք այրողն այնուհետև պէտք է լվանա իր զգեստները, իր մարմինը լվա ջրով և ապա մտնի բանակատեղի։ 29Սա ձեզ համար հավիտենական օրենք թող լինի.»:

Քանի որ ժամանակներ են անցել, և մարդիկ էականորեն փոխվել են և հիմա կենդանու վրա մեղքը բարձելը ծիծաղելի կարող է համարվել, այդ իսկ պատճառով բոլոր մեղսագործները, բոլոր չարագործները սեփական հանցանքները բարդում են ուրիշ մարդկանց վրա: Ըստ էության, հրեաների քաղաքականությունը շարունակվում է, բայց մի քիչ ձևափոխված:

Статья опубликована в проекте Пресс-секретарь.
Поделись с близкими
Համլետ Մելիքյան
наверх