Google որոնողական համակարգն ունի ամենամեծ լսարանն աշխարհում, ինչը նշանակում է, որ Google-ի միջոցով կայքերի առաջխաղացումը զգալիորեն մեծացնում է որոնողներին հասանելի դառնալու հավանականությունը: Կայքերի առաջխաղացումը Google-ում կարելի է իրականացնել կոնտեքստային գովազդի (Google Adwrods) կամ SEO օպտիմիզացիայի միջոցով: Կոնտեքստային գովազդի առավելությունները Google- ում Google-ում կոնտեքստային գովազդը ենթադրում է տեքստային գովազդ, բաններային գովազդ կամ վիդեոհոլովակների հրապարակում: Ձեր հավանական գնորդները գովազդը կարող են տեսնել համապատասխան կարգավորումներից 3 ժամ հետո: Գովազդի տեքստին կամ տեսանյութին կցվում են նախապես ֆիլտրված բանալի բառերը, որոնց միջոցով ձեր հավանական գնորդները տեսնում են ձեր առաջարկը որոնման արդյունքում: Ընդ որում, թիրախային լսարանն ընտրում եք դուք՝ ըստ տարիքի, սեռի, բնակավայրի և այլ չափանիշների: |