Մետա - նկարագրություն. Խոսենք այն նրբությունների մասին, որոնք պետք է իմանալ սպասարկման կենտրոն դիմելուց առաջ։ Apple սարքերն ամենահուսալիներից են աշխարհում: Բայց, ինչպես և բոլոր սարքավորումները, դրանք նույնպես երբեմն վնասվում են: Շփոթված վիճակում մենք գնում ենք մոտակա արհեստանոց, որտեղ մեզ խոստանում են վերացնել խնդիրը՝ փոխարինել մարտկոցը, փոխել կոտրված էկրանը կամ վերակենդանացնել ջրի մեջ ընկած iPhone-ը: Բայց խոստանալը դեռ շտկել չէ։ iPhone-ի կամ Mac-ի վերանորոգումը նեղ մասնագիտական հմտություններ է պահանջում: Ինժեները նաև պետք է ունենա հատուկ սարքավորումներ, գործիքներ և որակավորում: Կա ևս մեկ կարևոր կետ. Apple-ը օրիգինալ մասեր մատակարարում է միայն լիազորված սպասարկման կենտրոններին: Մյուսները ստիպված են կա՛մ փնտրել օգտագործված մասեր, կա՛մ օգտագործել ոչ օրիգինալ, անորակ մասեր: Apple-ի կողմից հավաստագրված պաշտոնական սպասարկման կենտրոն Հայաստանում iSpace-ը միայն Apple Authorised Reseller կարգավիճակ ունեցող տեխնիկայի խանութ չէ: iSpace-ում գործում է նաև iSpace Service-ը` Apple սարքերի վերանորոգման լիազորված սպասարկման կենտրոնը: iSpace Service-ն ունի Authorised Service Provider բարձր կարգավիճակ, որը շատ շուտով կգործի ամբողջությամբ։ iSpace Service-ի առավելությունները. 1. Սերտիֆիկացված մասնագետներ. աշխատելու թույլտվություն ստանալու համար iSpace-ի սպասարկող ինժեներներն անցնում են դասընթացներ` Apple-ի կողմից: Նրանք ուսումնասիրում են յուրաքանչյուր սարքի առանձնահատկություններն առանձին՝ iPhone, Mac, iPad, AirPods և այլն։ Այնուհետև ապացուցում են իրենց հմտությունները քննության ժամանակ։ Մասնագետների պատրաստվածության բարձր մակարդակը թույլ է տալիս iSpace Service-ում վերանորոգել սարքավորումները՝ համապատասխան Apple-ի որակի չափանիշներին։ 2. Սարքավորումներ և գործիքներ անմիջապես արտադրողից: Apple սարքերը բարդ էլեկտրոնային սարքեր են: Իսկ վերանորոգման դեպքում դրանք պահանջում են, որ սարքավորումը քանդվի խնամքով՝ հատուկ գործիքների միջոցով, որոնք կանխում են սարքավորման վնասվելը։ Նման գործիքակազմ կարող է ունենալ միայն պաշտոնական սերվիս կենտրոնը, քանի որ այն տրամադրվում է Apple-ի կողմից: 3. Նոր, օրիգինալ պահեստամասեր Apple-ից: Պահեստամասերը նույնն են, ինչ արտադրության ժամանակ տեղադրվում են արտադրողի գործարանում։ Օրիգինալ պահեստամասեր ստանալու հնարավորություն ևս ունի միայն պաշտոնական սերվիս կենտրոնը: Apple-ի պաշտոնական սպասարկման կենտրոնի՝ iSpace Service-ի ծառայությունները: Մենք տրամադրում ենք երկու տեսակի ծառայություն՝ սպասարկում և վերանորոգում (շուտով)։ iOS-ի, iPadOS-ի և macOS-ի աշխատանքի հետ կապված ծառայություններին և դրանց գներին վերաբերող տեղեկություններին կարող եք մանրամասն ծանոթանալ այստեղ։ Շատ շուտով iSpace Service-ում կսկսի գործել Apple տեխնիկայի՝ ցանկացած բարդության վերանորոգում․ * Սարքավորման ախտորոշում, Վերանորոգում և երաշխիք iSpace service-ը կիրականացնի Apple-ի սարքավորումների երաշխիքային սպասարկում և վճարովի վերանորոգում։ Օրինակ, եթե դուք կոտրել եք երաշխիք ունեցող սարքի էկրանը, ապա կարող եք սպասարկվել պաշտոնական սերվիս կենտրոնում և ստանալ պաշտոնական երաշխիք փոխարինված մասի համար: Երրորդ անձանց ցանկացած միջամտություն (այդ թվում՝ չլիազորված արհեստանոցներում սարքը բացելը) Apple-ի երաշխիքային սպասարկումից հրաժարվելու պատճառ է։ Այս կանոնը պայմանավորված է նրանով, որ Apple-ը պատասխանատվություն չի կրում հավաստագրում չունեցող սպասարկման կենտրոններում կատարված վերանորոգման և տեղադրված պահեստամասերի որակի համար: Օրինակ, բացակայում է տեղեկությունն այն մասին, թե ինչ սարքավորումներով և ինչ պայմաններում է իրականացվել վերանորոգումը․ արդյո՞ք ամեն դետալ անվնաս է նման միջամտությունից հետո, քանի որ կողմնակի արտադրողների պահեստային մասերը կարող են առաջացնել այլ անսարքություններ կամ կարող են անհասանելի դարձնել որոշ գործառույթներ: Օրինակ, երբ iPhone-ի կոտրված էկրանը փոխարինվում է ոչ օրիգինալով` Face ID-ն արգելափակվում է: Դա պայմանավորված է ոչ օրիգինալ պահեստամասերից ծրագրային պաշտպանության մեխանիզմով: Ուստի, եթե ցանկանում եք վերականգնել Ձեր սարքի լիարժեք ֆունկցիոնալությունը, դիմեք iSpace Service պաշտոնական սերվիս կենտրոն` Ամիրյան 7 հասցեով: Եկե՛ք մեզ մոտ խորհրդատվություն ստանալու համար կամ կապ հաստատեք մեզ հետ հետևյալ հեռախոսահամարով` +374 44 204 205: |