ՄԱՄՈՒԼ.ամ
Hay / Հայ | Рус | Eng | Tür
USD 402.56, EUR 440.64, RUB 4.58, GBP 505.01
+20 °C, +17 °C ... +28 °C Վաղը`+27 °C
«Զգուշացե՛ք «Ֆասթ Բանկ»-ի որոգայթից». քաղաքացիներն ահազանգում են
11:18, 26.06.2024 | mamul.am
19586 | 0

Օրերս անդրադարձել էինք մի տեղեկատվության, համաձայն որի՝ «Ֆասթ Բանկ»-ը հրաժարվում է կատարել պայմանագրով ստանձնած պարտավորությունը և իր հաճախորդի դրամական միջոցները կանխիկացնելու համար միջնորդավճար է պահանջում։

Խմբագրությունն ուսումնասիրել է միջադեպը և պարզել հետևյալը. «Ֆասթ Բանկ»-ի հաճախորդն իր հաշվեհամարին կանխիկով մուտքագրել է արտարժույթ։ Որոշ ժամանակ անց, երբ ցանկացել է կանխիկացնել այդ միջոցները, «Ֆասթ Բանկ»-ի աշխատակիցը տեղեկացրել է, որ կանխիկացումից պահվելու է միջնորդավճար՝ գումարի 1%-ի չափով։

Քաղաքացին դժգոհել է և տեղեկացրել, որ իր պայմանագրում գրված է հակառակը, և որ կանխիկով մուտքագրված միջոցների կանխիկացման դեպքում «սակագին չի կիրառվում» (տես՝ պայմանագրի լուսապատճեն):

«Ֆասթ Բանկ»-ի պայմանագրի՝ արտարժույթի կանխիկով մուտքի և կանխիկացման սակագին

Քաղաքացու այս պնդմանն ի պատասխան, մասնաճյուղի կառավարիչը նշել է, որ էական չէ, թե ինչ է գրված պայմանագրում, քանի որ պայմանները փոխվել են։

Քաղաքացին պահանջել է ցույց տալ այն փաստաթուղթը, որտեղ առկա է իր ստորագրությունը, որով ինքը համաձայնել է այդ փոփոխությանը, ինչն, իհարկե, բանկը չի տրամադրել, քանի որ նման փաստաթուղթ գոյություն չունի։

Չհասնելով որևէ արդյունքի՝ քաղաքացին դիմել է Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին, որի հարցմանն ի պատասխան «Ֆասթ Բանկ»-ի տնօրինության ժ/պ Սերգեյ Գասպարյանը պատասխանել է նշելով՝ « ․․․․պահանջը անհիմն է»։

Ըստ քաղաքացու, « ․․․ ժ/պ-ի պատասխանից ստացվում է, որ բանկի պայմանագիրը նույն բանկի համար «հիմք չէ», կամ «անհիմն» է։ Ավելին, փաստացի, ցանկացած անձ «Ֆասթ Բանկ»-ում կարող է բացել հաշիվ, պայմանագրում տեսնել ծառայությունների սակագներ (կամ զրոյական սակագին), սակայն, օրեր անց, այցելելով բանկ, տեղեկանալ, որ իր պայմանագրի սակագներն առոչինչ են և կրել ֆինանսական կորուստներ։

Այս միջադեպը, կարծես, ցուցադրումն է այն բանի, թե ինչ ծագում ունի «Ֆասթ Բանկ»-ը, չէ՞ որ, ըստ տեղեկությունների, «Ֆասթ Բանկ»-ի սեփականատերը «Վիվարո» ընկերության հիմնադիրն է»։

Տեղեկացնենք, որ քաղաքացին բողոքարկել է բանկի պատասխանը Ֆինանսական հաշտարարի միջոցով, իսկ խմբագրությունը կհետևի իրադարձություններին և կտրամադրի տեղեկություն հետագա զարգացումների մասին։

ԾԱՆՈՒՑՈՒՄ
Նախորդ նյութի հրապարակումից հետո այսպիսի միջադեպերի մասին խմբագրությունը քաղաքացիներից ստացել է տասնյակ նամակներ։ Սակայն, քաղաքացիների բողոքներում առկա են նաև բողոքներ՝ վարկերի, գրավադրված իրերի վաճառքի և այլնի մասին, որոնց ուսումնասիրությունից հետո խմբագրությունը հանդես կգանք նոր հրապարակմամբ։

Կիսվի՛ր այս նյութով՝
դեպի վեր